Uji në Mars

A mund të pihet uji në Mars?

Për vite me radhë, shkencëtarët mendonin Toka ishte unik në atë që ishte organi i vetëm në sistemin tonë diellor në port. E pra, sa më shumë që të shqyrtojë, aq më shumë e kuptojmë se ne jetojmë në një sistem diellor të lagur.Më parë këtë javë, NASA njoftoi se fqinji ynë më i afërt, Marsi, ka ujë të lëngshëm në sipërfaqe të saj.
Një nga pyetjet më të zakonshme për këtë lajm është "mund të pimë këtë ujë?" Përgjigja e shkurtër është po; megjithatë, kjo është pak më e komplikuar se kaq. Tani për tani, ne e dimë se uji nuk ka rrjedhim të vërtetë në sipërfaqen e Marsit,toka marsiane është e pasur me një lloj kripe të hidratuar të quajtur perkloratin. Prania e këtyre kripërave është ajo që e bën prania e ujit të lëngët të jetë e mundur.
Sipas Jim Green, drejtori planetar i NASA-s, çelësi për të gjetur ujë të pijshëm në Mars do të jetë për të gjetur akuiferet e ujërave të ëmbla nën sipërfaqen e Marsit. Bazuar në të dhënat e mbledhura deri tani, ne e dimë që ata ekzistojnë, por ne nuk jemi të sigurt se sa të gjera janë dhe ku pikërisht ata janë të vendosura.Greens thotë se shansi ynë më i mirë janë këto akuiferet në Mars 2020 Rover.Rover do të sigurojë zgjidhje centimetër të gjerë të strukturës gjeologjike.
Mars 2020 jo vetëm që do të ndihmojë të na çojnë në ujë, ajo gjithashtu do të testojë nga teknologjitë e nevojshme për misionet e ardhshme njerëzore, por në një shkallë më të vogël.

No comments:

Post a Comment