Galaktikë e re e zbuluar me kamer amatore!

Një astronom amator ka zbuluar një galaktikë të panjohur më parë duke përdorur një teleskop në shtëpi dhe kamerë. Objekti është konfirmuar me një nga teleskopët më të mëdha botërore, dhe shton mbështetje për modelin më të popullarizuara të formimit galaktikë.

Astronomia është e njohur si një fushë ku amatorët mund të bëjnë punë që në mënyrë të konsiderueshme shton njohuritë shkencore. Megjithatë, shumica e kontributeve janë në zonat ku qielli po ndryshon shpejt, të tilla si në zbulimin e kometave të reja.

Megjithatë, kur Michael Sidónio mori një fotografi të galaktikës të njohur si NGC 253 ai kapi diçka të afërt që nuk ishte vënë re më parë. Sidónio, i cili është menaxher i sigurimit në Kuvendin Legjislativ të Australian në punën e tij ditore, ishte duke përdorur një teleskop 30-centimetër (12-inç) i madh për një madhësi amatore, por vështirë se profesionale - të cilat ai mban në një fermë 10 kilometra (6 milje) nga rrethinat e Canberra.

NGC 253 është fotografuar shumë herë, por Sidónio tha për IFLScience se ai mori një imazh shumë më të gjerë sesa është bërë zakonisht, duke përfituar nga gjatësisa e teleskopit të tij jashtëzakonisht të shkurtër.

NGC 253, i njohur edhe si "Silver Dollar galaxy",u zbulua nga Caroline Herschel në 1783, dhe është i njohur për astronomët hemisferën jugore. Në 11.5 milion vite-dritë larg ajo është një nga galaktikat më të mëdha.


***

No comments:

Post a Comment