Si e ndryshoi botën Albert Einstein?

Albert Einstein thellësisht ka ndryshuar mënyrën se si ne mendojmë për hapësirën dhe kohën. Mësuesit e Ajnshtajnit ndoshta nuk kishin përshtypjen çfarë ai do të bëhej një ditë, por në kundërshtim me atë që ju mund të lexoni në disa faqet e internetit më të vjetra, ai ishte një nxënës i mirë. Në moshën 12-vjeçare Ajnshtajni kishte mësuar gjeometrinë vetë. Dhe notat e tij ishin të mira, sipas atyre që kanë studiuar arkivat e tij.
Në moshën 16, Einstein thuhet se ka dështuar në një provim që do të le atë të trajnohet për t'u bërë një inxhinier elektrik. Ai e la shkollën me sa duket për shkak se ai nuk mund ti qëndronte disiplinës së rreptë dhe autoritetit. Në vitin 1905, Ajnshtajni mori Ph.D tij dhe shkroi një letër në temën që tani quhet teoria speciale e Relativitetit.
Dhe Ajnshtajni ishte më shumë se vetëm një matematikan dhe një fizikant. Ai ka luajtur në violinë. Ai udhëtoi gjerësisht. Dhe ai tha disa gjëra me të vërtetë interesante.

Thëniet më të famshme të A.Einstein :

 - "Imagjinata është më e rëndësishme se njohuria"
- "Arsyeja e vetme për kohën është në mënyrë që çdo gjë nuk mund të ndodhë në të njëjtën kohë.".
- ""Çdo gjë duhet të jetë aq e thjeshtë sa të jetë e mundur"
- "Logjika mund të ju dërgoj prej A deri në B,kurse Imagjinata në çdo vend"
- "Në qoftë se ju nuk mund të shpjegoni atë thjesht, ju nuk e kuptoni atë mirë."


Teoritë e tij :

Ideja e famshme e Ajshtajnit për relativitetin special përfshin dy hipoteza kryesore :


1. Ligjet e fizikës janë të njejta gjithku.Kështu që në Tokë kemi ligje të njejta të gravitetit,dritës etj sikur edhe larg në Univers.Mund të themi që është relative.

2.Shpejtësia e dritës është konstante.

Një tërësi shumë e fizikës moderne - dhe shumë zbulime - erdhi nga kjo ide. Einstein tha se sa më shpejt një objekt lëviz, aq më masive do të bëhet. Kjo do të thotë se, në teori, nuk ka objekt që mund të arrijnë 100 përqind të shpejtësisë së dritës, sepse masa e saj do të bëhej e pafund. Kjo marrëdhënie është shprehur në ekuacionin E = mc ^ 2, ku E është energjia, m është masa dhe c është shpejtësia e dritës.

Në vitin 1916, Ajnshtajni botoi teorinë e përgjithshme të relativitetit, e cila tha se përshpejtimi shtrembëron formën e kohës dhe hapësirës. Në pak fjalë, hapësira dhe koha janë lakuar në afërsi të një objekti masiv - struktura e hapësirë-kohës është e shtrembëruar.

Albert Einstein me të vërtetë ishte një Einstein. Ai kishte një IQ prej 160, njëjtë si Stephen Hawking.

Gjithashtu në vitin 1916 në teorinë e relativitetit të përgjithshëm ai parashikoi dhe përmendi ekzistencen e Valëve Gravitacionale që janë zbuluar në vitin 2016.

***
Referenca: http://www.space.com/15524-albert-einstein.html

2 comments:

  1. Emri im është loana dhe jam këtu për të falënderuar DR DAWN për ndihmën e tij për të shpëtuar marrëdhënien time. I dashuri me la sepse isha i shpejtuar dhe e kam luftuar disa here per shkak te pasigurive duke mos e pare asnjehere afer zonje. Nuk mund të gjeja një mënyrë më të mirë për ta bërë atë të kthehej tek unë dhe DR DAWN erdhi në shpëtimin tim. Kur e kontaktova, ai më tha gjithçka që duhej të dija se si do të rikthehet dashuria dhe lidhja mes meje dhe burrit tim. Unë u binda dhe ai e bëri punën pa hezitim dhe menjëherë pas 48 orësh më thirri i dashuri. Jam e lumtur dhe plot jetë për shkak të mirësisë së DR DAWN. I bëj thirrje kujtdo që ka probleme të kontaktojë me të tani dhe ai me siguri do t'ju ndihmojë.
    dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2349046229159

    ReplyDelete
  2. Thank You and I have a nifty proposal: How Much Is House Renovation Loan In Pag Ibig house renovation jobs

    ReplyDelete