Astronomët kanë zbuluar një objekt misterioz që është 570 miliard herë më i ndritshëm se dielli

Një ekip astronomësh mund të kenë zbuluar supernovën më të fuqishme ndonjëherë. Astronomët nuk janë të sigurt se çfarë saktësisht është kjo? Por ata kanë përpara një numër hipotezash. Ata besojnë se kjo është një lloj i rrallë i quajtur "supernova magnetar". Kjo supernova gjigante është aq shumë e fuqishme sa i ka kaluar kufijtë e energjisë së fizikës. Krzysztof Stanek, profesor i astronomisë në Universitetin Shtetëror të Ohio dhe bashkë-drejtori hetues i ekipit tha se "Në qoftë se me të vërtetë është një magnetar, është sikur natyra mori gjithçka nga ne që dimë për "magnetarët" dhe i ktheu në 11". Ajo ka kaluar shkallën e 1 deri në 10.
Një sistem i vogël i teleskopëve të përdorura për të vëzhguar objekte që shkëlqejnë në universin e njohur si "All Sky Automated Survey of Supernovae (ASAS-SN ose" vrasësin ")" kanë gjetur këtë objekt të çuditshëm. Në fakt, ky objekt është shumë i ndritshëm, por kjo nuk mund të shihet me sy të lirë për shkak se ajo është e vendosur rreth 3.8 miliardë vite dritë larg nesh. Sipas një vlerësimi, është 200 herë më e fuqishme se një supernovë mesatare, 570 miliardë herë më e ndritshme se dielli ose 20 herë më e ndritshme se të gjitha yjet e rrugës së qumshtit kolektivisht. Thompson ka thënë se në qoftë se ajo është me të vërtetë një "magnetar", ne nuk do të gjejmë asgjë më të ndritshme se sa kjo.
Teleskopi Hubble (Hubble Space Telescope) mund të zbulojë se ky objekt është i pranishëm në qendër të një galaktikë të madhe. Në qoftë se ai qëndron në qendër të një galaktikë ajo mund të jetë një vrimë e madhe e zezë.Nëse ajo është një supernovë gjigante, një vrimë super masive e zezë apo çfarëdo tjetër, ajo patjetër do të na japë akses për të eksploruar më shumë në lidhje me kozmosin. Dhe si pasojë, do të ketë rritje të teorive për objektet e formuara në univers.


***

No comments:

Post a Comment